با ما تماس بگیرید

021-66659291

در تعطیلی مدارس آنلاین و رایگان درس بخوانید

تاریخ انتشار : 1398-12-12
دسته بندی : اخبار رهپویان
تعداد بازدید : 1452

دانش آموزان در روزهای تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا می توانند از طریق سایت و اپلیکیشن رهپویان به صورت آنلاین و رایگان درس بخوانید.

باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن در خانه ها و تردد نداشتن در معابر شهری، مؤسسه رهپویان دانش و اندیشه در اقدامی خیرخواهانه تمامی دروس مباحث بهمن ماه و اسفند ماه دانش آموزان را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار داده است.

برای شرکت در این طرح فقط کافیست با ورود به صفحه فیلم‌های آموزشی مباحث درسی بهمن و اسفند و وارد کردن مشخصات خود مباحث درسی بهمن ماه و اسفند ماه را در همه مقاطع تحصیلی به صورت رایگان مشاهده کنید.

امید است این طرح بتواند ضمن حفظ سلامت دانش آموزان و کاهش میزان آلودگی ویروس کرونا به دانش آموزان در ارتقای سطح علمی شان کمک کند. این طرح به ویژه برای دانش آموزان سال دوازدهم که امسال کنکور سراسری 99 و امتحانات نهایی را پیش روی خود دارند به میزان بسیاری می تواند مفید باشد.

چطور فیلم های آموزشی مدرسه را رایگان ببینم؟

برای مشاهده رایگان مباحث آموزشی بهمن ماه و اسفندماه مدارس ابتدا باید وارد صفحه فیلم های آموزشی بهمن و اسفند شوید، سپس مشخصات خود را وارد می کنید و می توانید از محتوای موجود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که با توجه به چارت تحصیلی همه مدارس در همه مقاطع دسترسی تنها به مباحثی باز است که در بهمن ماه و اسفند ماه تدریس می شود.

چرا فیلم های آموزشی و رایگان رهپویان؟

در تعطیلات مدارس به علت شیوع بیماری کرونا همانطور که می دانید شبکه هفت سیما متولی برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان شده است و ممکن است دانش آموزان مشاهده برنامه های آموزشی شبکه هفت سیما را ترجیح بدهند.

اما دنبال کردن دروس آموزشی بهمن ماه و اسفند ماه از طریق تلویزیون دشواری هایی دارد که در حالت آنلاین وجود ندارد. با استفاده از آموزش آنلاین می توانید در هر زمانی که نیاز داشتید ویدئوهای آموزشی را مشاهده کنید.

همچنین در حالت آنلاین شما قادر خواهید بود تا از مباحث موجود مباحثی را که نیاز دارید انتخاب کنید. در حالی که برنامه های شبکه هفت چارت درسی ثابتی دارند و ممکن است از جایی درس بدهند که شما قبل تر در مدرسه خوانده اید.

و از همه مهمتر اساتید رهپویان از بهترین های آموزش کشور هستند. فیلم های آموزشی آنلاین که در مؤسسه رهپویان دانش و اندیشه تولید می شود، همگی از استانداردهای بسیار بالایی برخوردارند و در تهیه آن ها از بهترین اساتید کشور استفاده شده است.

فیلم های آموزشی رهپویان را در تعطیلی مدارس با چی ببینیم؟

برای مشاهده فیلم های آموزشی آنلاین رهپویان فقط کافیست که با یک لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی وارد سایت www.lms.rahpooyan.ir شوید. البته اگر هم به لپ تاپ دسترسی ندارید پیشنهاد بهتری داریم. با اپلیکیشن رهپویان به سادگی از طریق موبایل می توانید فیلم های آموزشی مباحث درسی بهمن و اسفند را در گوشی یا تبلت ببینید.

حتی در اپلیکیشن رهپویان قابلیت دانلود و ذخیره در فضای ابری هم قرار داده شده است تا اگر به اینترنت هم دسترسی نداشته باشید بتوانید به سادگی فیلم های آموزشی رهپویان را مشاهده کنید.

البته مزیت های استفاده از اپلیکیشن رهپویان یکی و دو تا نیست. مثلا با اپلیکیشن حجم اینترنت مصرفی شما هم نیم بها حساب می شود. از طریق حافظه و فضای ابری رهپویان هم می توانید فیلم ها را دانلود و ذخیره کنید و به همین راحتی در هر کجا و هر زمانی به محتوای آموزشی و درس های بهمن و اسفند دسترسی داشته باشید.

هدف رهپویان از برگزاری کمپین رایگان برای دانش آموزان

رهپویان دانش و اندیشه، با هدف کمک به کنترل بحران همه‌گیر ویروس کرونا و کاهش نگرانی خانواده ها از وقفه بوجود آمده در روند تحصیلی دانش آموزان سراسر کشور این برنامه را اجرا می کند.

به همین منظور دسترسی و مشاهده آنلاین جلسات منتخب فیلم های آموزش مفهمومی منطبق با برنامه تدریس بهمن و اسفند مدارس کشوربرای عموم دانش آموزان عزیز به طور رایگان ارائه می شود.

در پایان شعار همه با هم رعایت توصیه‌های بهداشتی شستشوی مرتب و صحیح دستها با آب و صابون و کاهش تردد و تجمع در مکان های شلوغ را از یاد نبریم و به این شعار حتما عمل .کنیم. امید است با کمک هم و در کنار هم بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.