با ما تماس بگیرید

021-66659291

معرفی سامانه مدیریت یادگیری آنلاین با حضور وزیر ارشاد

تاریخ انتشار : 1398-04-01
دسته بندی : رویدادها
تعداد بازدید : 455

نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال از روز سه شنبه 28 خرداد به مدت چهار روز در قم برگزار شد. رهپویان دانش و اندیشه با ارائه محصولات آموزشی خود در حوزه رسانه‌های دیجیتال در این نمایشگاه مورد استقبال بازدید کنندگان و مدعوین و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  قرار گرفت.

دکتر سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز ابتدایی این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه رهپویان از سامانه مدیریت یادگیری آنلاین فرایاد و سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت بازدید کرد.

بابک ندرخانی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی رهپویان، در این بازدید ضمن استقبال از وزیر ارشاد به معرفی دستاوردهای رهپویان در زمینه هوشمندسازی مدارس و آموزش‌های بربستر دیجیتال پرداخت.

در ادامه دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی، با حضور در غرفه رهپویان از محصولات آموزشی این مجموعه بر بستر دیجیتال بازدید کرد.

معرفی امکانات سامانه مدیریت یادگیری(LMS) رونمایی از سامانه آزمون گیری از جمله برنامه‌های این نمایشگاه بود. برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت معلمان پایه یازدهم به سفارش وزارت آموزش و پرورش، برگزاری دوره آموزش الکترونیکی سبک زندگی برای کلیه کارکنان دولت به سفارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه اندازی سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت به سفارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزاری آزمون در سال‌های 96 و 97 و راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی و برگزاری دوره مدیریت تجمعات انبوه به سفارش جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از جمله فعالیت‌های انجام شده از سوی فرایاد در جهت راه اندازی سامانه‌های مدیریت یادگیری سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی است.

گفتنی است این نمایشگاه با رویکرد توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی از 28 الی 31 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم دائر است و در آن، 53 شرکت از فعالان فضای مجازی از سراسر کشور حضور دارند.