با ما تماس بگیرید

021-66659291

آموزش مفهومی علوم پنجم دبستان-نیم سال اول

مدت دوره
2 ساعت
تعداد فراگیر
9 نفر
تعداد فصل‌ها
6 فصل
تعداد جلسات
11 جلسه
مدرس دوره
مهرسا حسینی جعفری لواسانی
 
150,000 تومان

توضیحات دوره

آموزش علوم پنجم :

23 جلسه آموزشی علوم پنجم شامل :

  • بررسی صفحه به صفحه کتاب درسی به صورت آموزش مفهومی به دانش‌آموزان
  • انجام تمام آزمایش‌های کتاب درسی برای یادگیری بهتر محتوای کتاب درسی
  • استفاده از شخصیت‌های جذاب کودکانه برای ارائه داستانی محتوای کتاب درسی به منظور دریافت توجه دانش‌آموزان حین تدریس
  • آموزش هرکدام از درس‌ها، در 2 جلسه به جهت پوشش تمامی محتواهای آموزشی کتاب درسی (به‌جز درس 1)

       سرگروه: فرزاد یوسفی

       مدرس: مهرسا حسینی جعفری لواسانی

جلسات دوره

ماده تغییر میکند - بخش اول
ماده تغییر میکند - بخش دوم
رنگین کمان - بخش اول
رنگین کمان - بخش دوم
برگی از تاریخ زمین - بخش اول
برگی از تاریخ زمین - بخش دوم
حرکت بدن - بخش اول
حرکت بدن - بخش دوم
چه خبر؟ (1) - بخش اول
چه خبر؟ (1) - بخش دوم
اساتید دوره
مهرسا حسینی جعفری لواسانی

سوابق اجرایی:

 دبستان پند تهران-ایران معلم
 طراحی دستورالعمل های برنامه درسی برای موضوعات مختلف.
 برنامه ریزی، آماده سازی و ارائه دروس.
 تشویق دانش آموزان به مشارکت در کلاس و سایر فعالیت های مربوط به مدرسه.
1398/10 – 1399/01/20 مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب باشگاه کودکان باغ شیرین،
تهران-ایران، سرپرست معاونت علمی
 طراحی بازی ها و فعالیت های آموزشی و خلاقانه برای کودکان 3 تا 5 سال
ساله
1397/09/05 دبستان بامداد پارسی تهران-ایران معلم
 تهیه طرح درسی، آموزش طیف وسیعی از موضوعات و ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان.
 حفظ عادات کاری سازنده و نظم و انضباط در کلاس درس و نظارت بر دانش آموزان در هر دو دوره
کلاس درس و در زمان استراحت
 بحث در مورد پیشرفت دانش آموزان با والدین و سرپرستان و همچنین سازماندهی و نظارت بر فعالیت های مدرسه
مانند گشت و گذار و اردو.
روانشناس دلسوز، همدل و مسئولیت پذیر با مهارت های ارتباطی عالی، با تجربه
در مشاوره گروهی برای گروه های سنی مختلف در زمینه مهارت حل مسئله آموزش دیده است.
1396/09- 1397 اداره مشاوره مرکز اجتماع دروس
 برگزاری کارگاه های مختلف مهارت های زندگی برای گروه های سنی مختلف
 مشاوره گروهی
دوره های آموزشی
 کارگاه زوج درمانی 
 تطبیق نظریه انتخاب برای آموزش کودکان

نظرات

برای قسمت نظرات وارد شوید